Accountant
Accountant
Accountantskantoor Aemstelhorst in
Aalsmeer
[Terug naar Aalsmeer]




Accountantskantoor Aemstelhorst
Schinkeldijkje 18-F
1432 CE Aalsmeer

tel: (020) 6560210

Extra informatie

Accountantskantoor Accountantskantoor Aemstelhorst heet u van harte welkom   
 
Accountantskantoor Aemstelhorst staat beter bekend als een veelzijdig en klantvriendelijk accountantskantoor waar zaken snel en vakkundig worden geregeld. 
 
Onze toegewijde medewerkers hebben hart voor uw zaak. En dankzij een uitgebreid dienstenpakket kunt u bij ons terecht voor vrijwel ieder ondernemersvraagstuk. U kunt rekenen op professionele, welgemeende en persoonlijke aandacht via uw vaste contactpersoon. We zorgen ervoor dat u zaken snel en naar tevredenheid worden opgelost. Bovendien mag u van ons verwachten dat wij proactief met u meedenken om uw business te optimaliseren. 
 
Wie zijn wij? 
 
Betrouwbare partner voor het MKB 
 
Accountantskantoor Aemstelhorst is in 2002 opgericht en heeft zich sindsdien bewezen als een betrouwbare partner voor ondernemers. We zijn vertegenwoordigd in de volledige breedte van het MKB. En richten ons vooral op goede communicatie en proactief adviseren. 
 
Welgemeende persoonlijke aandacht 
 
Wij zijn een klein, maar dynamisch kantoor en willen dat graag zo houden. Zo kunnen we u veel persoonlijke aandacht geven en helpen om een logisch geheel te maken van alle financiële en fiscale regels. 
 
Beste resultaat voor de klant 
 
Ieder bedrijf is weer anders en heeft zijn eigen behoeften op financieel-economisch gebied. Daarom verdiepen we ons in uw werkzaamheden en passen de meest voordelige regelingen toe. We maken ons dan ook sterk voor een optimaal ondernemersresultaat. Bovendien zorgen wij ervoor dat u als DGA/ondernemer op een verantwoorde wijze zo min mogelijk belasting hoeft te betalen! 
 
Diensten 
 
Voor ieder ondernemersvraagstuk een passende oplossing 
 
Praktische begeleiding en op de praktijk gerichte adviezen staan bij ons centraal. Van fiscale zaken, pensioenadvies, ondernemersstructuur, juridische zaken, subsidies, loonadministraties, jaarrekeningen, personeelsvraagstukken, financial planning tot aan periodiek overleg en tussentijdse rapportages. 
 
Heldere antwoorden geven op uw ondernemingsvraagstukken, actief met u meedenken en samen met u zorgen voor een goede financiële administratie en bedrijfsstructuur zijn een drietal voorbeelden van onze manier van ondersteuning. 
 
Veelzijdige dienstverlening 
 
Naast administratieve, accountancy en fiscale diensten bieden we ook ondersteuning op andere vakgebieden waarbij specialistische kennis geboden is. Mochten we een bepaalde discipline onverhoopt niet in huis hebben dan verwijzen wij u in overleg door naar een vertrouwde en professionele netwerkpartner. 
 
Diensten 
 
  • Accountancy diensten 
  • Fiscale diensten 
  • Administratieve diensten 
  • Periodiek overleg en tussentijdse rapportages 
  • Begeleiding ondernemersfase 
  • Personeel & Organisatie (salarisadministratie) 
  • Financial planning (inclusief vermogensadvies) 
 
Voor alle werkzaamheden geldt dat wij vooral met u meedenken hoe u efficiënter kunt werken en hoe we uw bedrijfsresultaat kunnen optimaliseren.