Accountant
Accountant
Stout & Partners accountantskantoor in
Alblasserdam
[Terug naar Alblasserdam]




Stout & Partners accountantskantoor
Van Eesterensingel 178
2951 AR Alblasserdam

tel: 078 - 6919544

Extra informatie

Onze overheid vraagt nogal wat van u als ondernemer   
Alleen al op het gebied van belastingen en administratie zijn er ontelbare zaken waarop u moet letten. En die veranderen ook nog eens regelmatig. Dan is het wel zo prettig als u een back-up heeft waarop u kunt terugvallen. 
 
Een bedrijf dat proactief met u meedenkt om de financiële aspecten van uw bedrijf zo eenvoudig en lucratief mogelijk voor u te maken. Zo'n bedrijf is Stout & Partners accountantskantoor in Alblasserdam al ruim 30 jaar. 
 
(Salaris) administraties, jaar-en tussentijdse rapportages, belastingadvies en bedrijfsadministratie; één vaste contactpersoon die alles voor u regelt; al meer dan 30 jaar ervaring; gemakkelijk bereikbaar kantoor in Alblasserdam, met volop (gratis) parkeergelegenheid; gespecialiseerd in het MKB, maar ook voor particulieren; aangesloten bij RB en NOAB als gekwalificeerd kantoor. 
 
Onze manier van werken 
 
Begonnen als eenmansbedrijfje op 29 december 1982 is Stout & Partners accountantskantoor uitgegroeid tot een volwaardig administratie- en belastingadvieskantoor met een gemotiveerd team van medewerkers. Door de kleinschaligheid, de betrokkenheid van onze medewerkers en de jarenlange ervaring willen we de adviseur zijn die naast de ondernemer staat, met hem meedenkt en waarop de ondernemer terug kan vallen. 
 
Er wordt naar gestreefd dat iedere medewerker vaste cliënten zo volledig mogelijk bedient, het geen zorgt voor korte lijnen. Deze korte lijnen zorgen vervolgens weer voor belangrijke voordelen: 
•u heeft een vast aanspreekpunt binnen ons kantoor 
•uw aanspreekpunt heeft een goede kennis van uw bedrijf (en natuurlijk ook van de persoon erachter) 
•een efficiënte werkwijze en dat zorgt voor een gunstige prijsstelling van onze diensten 
 
Maak een afspraak als u belastingadvies of hulp bij uw administratie wenst. 
 
 
Belastingadvies en administratie in Alblasserdam 
 
Heeft u als starter vragen over wat u allemaal moet regelen om als ondernemer aan de slag te gaan? Heeft u als ondernemer geen goed gevoel bij uw huidige kantoor? 
Of wilt u iets extra controleren omdat u daar twijfels over hebt? 
 
U kunt als ondernemer of als starter vrijblijvend bij ons binnenlopen. Er is altijd wel iemand beschikbaar die uw vragen kan beantwoorden. 
 
Inlopen is gratis en verplicht u tot niets.

Diensten 

Onze manier van werken 
 
Er wordt naar gestreefd dat iedere medewerker “zijn” vaste cliënten zo volledig mogelijk bedient, hetgeen zorgt voor korte lijnen. Deze korte lijnen zorgen vervolgens weer voor belangrijke voordelen: 
 
  • u heeft een vast aanspreekpunt binnen ons kantoor; 
  • uw aanspreekpunt heeft een goede kennis van uw bedrijf (en natuurlijk ook van de persoon erachter); 
  • efficiënte werkwijze, en dat zorgt voor een gunstige prijsstelling van onze diensten. 
 
 
Financiële administratie 
 
Op de afdeling financiële administratie (administratiekantoor) staat een betrokken en energiek team voor u klaar, dat u door scholing en ervaring, deskundig kan begeleiden op velerlei gebied, zoals: 
 
  • begeleiden van startende ondernemers; 
  • inrichten van financiële administratie; 
  • verzorgen van administraties; 
  • controleren van administraties; 
  • verzorgen van periodieke overzichten; 
  • samenstellen van jaarrekeningen; 
  • opstellen van begrotingen en liquiditeitsprognoses; 
  • verzorgen van financieringsaanvragen; 
  • begeleiden bij bedrijfsovernames. 
 
 
Stout & Partners wilt u graag adviseren en begeleiden zodat u voor uw bedrijf de juiste beslissingen kunt nemen. 
 
 
Salarisadministratie 
 
Stout & Partners biedt u de mogelijkheid uw salarisadministratie volledig uit te besteden. Wij zijn u graag van dienst met de kennis en ervaring die in de loop van de jaren is opgebouwd in nagenoeg alle branches. U geeft slechts de mutaties door en zorgt uiteindelijk voor de betalingen maar alles wat daar tussenin zit, tot en met het betaalbestand voor de bank, kunnen wij voor u verzorgen. Denkt u daarbij aan: 
 
  • het verwerken van de salarisadministratie; 
  • het up to date houden conform de CAO-bepalingen; 
  • het maken van proforma-loonberekeningen; 
  • het maken van loonkostenberekeningen; 
  • het opstellen van arbeidsovereenkomsten; 
  • het (digitaal) communiceren met verzekeraars en uitvoeringsinstelling; 
  • de begeleiding van het ziekteverzuimtraject; 
  • het aanvragen van ontslagvergunningen enz. 
 
Ook op het gebied van salarisadministraties wil Stout & Partners uw partner zijn en door middel van het juiste advies en goede begeleiding naast de ondernemer staan. 
 
Fiscaal Stout & Partners 
 
Fiscaal 
 
De fiscaal deskundigen (belastingconsulent en belastingadviseur) van Stout & Partners helpen u met hun ervaring en deskundigheid en geven advies op allerlei fiscaal terrein. 
Wij verzorgen o.a.: 
 
  • aangiften omzetbelasting; 
  • aangiften inkomstenbelasting; 
  • aangiften vennootschapsbelasting; 
  • aangiften loonheffingen; 
  • aangiften erf- en schenkbelasting, etc. 
 
 
Met behulp van onze software kunnen nagenoeg alle aangiften digitaal worden ingediend. Na uw goedkeuring van de aangifte heeft u er geen omkijken meer naar: dankzij het gebruik van PKI-Overheid-/BAPI-certificaat kunnen de aangiften zonder tussenkomst van persoonlijke wachtwoorden worden verzonden.