Accountant
Accountant
NEXUS Accountants in
Breda
[Terug naar Breda]

bedrijf aanmelden?.. Klik hier  
Ontvang gratis en vrijblijvend informatie en aanbiedingen van accountants in uw omgeving en bespaar! U bent niet verplicht één van de aanbiedingen te accepteren. U zit nergens aan vast.
De aanbiedingen zijn veelal extra scherp geprijsd, uniek en scherper dan direct bij de accountants. U ontvangt eenmalig een email.
Contactinformatie
Naam *
Telefoonnummer *
E-mail adres *
VDiverse aanbiedingen accountants
VNEXUS Accountants
Uw regio
Postcode *
Straat
Huisnr.
Plaatsnaam
Opties
Type bedrijfsvorm of particulier *
Type opdracht *
Boekhoudpakket aanwezig *
Aantal facturen per jaar... *
Indicatie uitvoerdatum
Omschrijving opdracht
Omschrijving
 





NEXUS Accountants
Rijsbergseweg 291 /F
4838ED Breda

tel: 076-5209320

Extra informatie

Geschiedenis en werkgebied   
NEXUS accountants & fiscaal adviseurs BV is een kantoor opgericht in 1998, dat zich richt op advisering van ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. Ons kantoor is vertegenwoordigd in een breed scala van sectoren binnen het MKB: handels- en produktieondernemingen, zakelijke dienstverlening, maar ook diverse vrije beroepsbeoefenaren (waaronder medici) en organisaties in de not-for-profit sector. 
 
 
Werkwijze 
 
NEXUS beschikt over een ruime kennis en jarenlange ervaring op een breed scala van vakgebieden. Wij ondersteunen u dan ook in uw totale bedrijfsvoering en staan u met raad en daad terzijde om de juiste beslissingen te nemen in het belang van uw onderneming. Onze adviezen zijn daarbij duidelijk en concreet. Niets meer, maar zeker ook niets minder! 
 
 
Verbindende schakel 
 
Niet alleen in naam (het Latijnse "nexus" staat voor: "verbindende schakel"), maar ook in praktische zin heeft NEXUS voor u betekenis. Onderscheidend voor NEXUS is namelijk onze combinatie van accountancy- en fiscale kennis in één hand. Hierdoor bieden wij u een integrale benadering van uw bedrijfs- en administratieve processen, zodat u de optimale begeleiding en advisering krijgt die u verdient. Niet voor niets geldt: NEXUS - uw partner in business! 
 
 
Persoonlijk contact 
 
Cliëntgericht adviseren betekent voor ons juist ook persoonlijk adviseren: niet alleen uw onderneming, maar u als ondernemer staat centraal. Dit houdt voor u in, dat wij vóór alles uitgaan van uw wensen en mogelijkheden. Door onze persoonlijke advisering kennen wij uw achtergrond en zijn wij actief betrokken bij uw omstandigheden. Zodoende leveren wij u het maatwerk dat u verdient. 
 
 
Bereikbaarheid 
 
Wij onderhouden direct en open contact met u en zijn permanent voor u beschikbaar - onze cliënten weten dat wij ook beschikbaar zijn buiten de reguliere kantooruren (als ondernemer weten wij hoe prettig dat kan zijn). NEXUS is dan ook uw vertrouwensman in zaken op het moment dat u het schikt.  
 
Visie 
 
Accountancy betekent voor ons meer dan het voeren van boekhoudingen. Integendeel, slechts een beperkt deel van ons cliëntenpakket laat de administratie door ons kantoor voeren (al blijft dat natuurlijk wel altijd mogelijk) maar het merendeel houdt dit liever in eigen hand. 
 
Onze toegevoegde waarde bestaat juist in het uitvoeren van (tussentijdse) controles en rapportages, het bijstellen van budgetten en eindejaarsprognoses, het signaleren van mogelijke knelpunten en het adviseren hoe deze op te lossen. 
 
Bij onze werkzaamheden houden wij de eerder genoemde combinatie van accountancy en belastingadvisering in gedachten, zodat wij vanuit de accountancywerkzaamheden snel de fiscale gevolgen voor u kunnen inschatten en u kunnen wijzen op mogelijkheden voor (fiscale) besparing. Directe toegevoegde waarde leveren is dan ook ons motto. En dat is uiteindelijk hetgeen dat telt voor u als ondernemer. 
 
En waar mogen wij u mee van dienst zijn? Denkt u bijvoorbeeld aan de volgende werkzaamheden: 
 
Samenstelling, beoordeling of controle van jaarrekeningen 
 
Het bekende jaarrapport van uw accountant. Of u voor samenstelling, beoordeling of controle in aanmerking komt, dat is wettelijk geregeld. 
 
Wij richten onze diensten op de samenstellingspraktijk. 
 
 
Verzorging loonadministraties 
 
Voor een groot aantal klanten verzorgen wij de volledige loonadministratie. Dat gebeurt uiteraard snel, volgens afspraken en correct. Desgewenst nemen wij van u ook de gehele formulierenstroom (Belastingdienst, UWV en arbodienst) uit handen 
 
 
Advisering rond administratieve organisatie 
 
Uw onderneming groeit, maar hoe houdt u uw administratie onder controle? U gaat nieuwe (buitenlandse) activiteiten starten, maar hoe moet dat administratief worden geregeld en hoe houdt u (op afstand) controle? 
 
 
Inbreng eenmanszaak in BV, oprichting BV 
 
U bent al meerdere jaren actief als ondernemer. Door uw groei wordt het nu echter verstandig om uw zaak als BV voort te zetten. Wanneer doet u dat? Hoe doet u dat? En vooral: hoe houdt u uw hoofd bij uw onderneming, terwijl deze belangrijke stap voor u wordt uitgevoerd? Wij nemen deze kopzorgen van u over. Wij zorgen niet alleen voor een uitgebreide analyse, maar geven u ook aan welke stappen vervolgens worden gezet. Daarna nemen wij namens u alle benodigde juridische en fiscale rompslomp uit handen. Zodat u kunt blijven ondernemen. Dat werkt! 
 
 
Opstelling van ondernemingsplannen en bijbehorend financieel plan 
 
U wilt een nieuwe onderneming starten, of u wilt aan uw bestaande onderneming nieuwe activiteiten toevoegen. Zonder een gedegen ondernemingsplan heeft u voor uzelf geen toets bij de uitvoering van die nieuwe activiteiten. En bovendien ontvangt u zonder zo’n gedegen plan geen extra bedrijfsfinanciering. Hoe stelt u zo’n plan op? Waarop moet u letten? Welke valkuilen kunt u tegenkomen? Wij bespreken met u de uitgangspunten en met name uw ondernemersvisie. Daarna verzorgen voor u een volledig uitgewerkt ondernemingsplan, uiteraard inclusief de financiële vertaling daarvan. Onze jarenlange ervaring op dit gebied staat borg voor een gedegen en reëel ondernemingsplan. 
 
 
Begeleiding bij financieringsaanvragen 
 
Past u huidige financieringsstructuur nog bij uw ondernemingsactiviteiten of wensen? Binnen uw bestaande onderneming is het wellicht hoog tijd om een herfinanciering te regelen. Ook in dat geval staan wij u als adviseur terzijde in gesprekken met de financiële instellingen van uw keuze. Wij hebben nooit ook maar enig belang bij deze instellingen. Uw bedrijfsbelang telt! 
 
 
Due-diligence onderzoek 
 
U ziet een overname-kandidaat, maar is de overname wel zinvol? Wat betekent de overname niet alleen voor uw huidige bedrijfsactiviteiten, maar is het wel zo'n aantrekkelijk om de overname door te zetten? Wij beoordelen de financiële status voor u, analyseren kansen en bedreigingen, brengen risico's in kaart zodat u zich een goed oordeel kunt vormen. 
 
 
Advisering bij bedrijfsopvolging of fusies 
 
Na jaren van ondernemerschap krijgt u de mogelijkheid om uw zaak te verkopen. Hoe gaat dit in zijn werk? Wanneer moet u beginnen om uw onderneming verkooprijp te maken? Welke voor- en nadelen zijn er bij verschillende vormen van bedrijfsopvolging in uw specifieke situatie? Op welke manier gaat u met de potentiële kopers om? Vragen die wij voor u beantwoorden. En uiteraard staan wij u als adviseur terzijde in het verdere proces van verkoop.