Accountant
Accountant
Accountantskantoor Baskuul in
Eindhoven
[Terug naar Eindhoven]

bedrijf aanmelden?.. Klik hier  
Ontvang gratis en vrijblijvend informatie en aanbiedingen van accountants in uw omgeving en bespaar! U bent niet verplicht één van de aanbiedingen te accepteren. U zit nergens aan vast.
De aanbiedingen zijn veelal extra scherp geprijsd, uniek en scherper dan direct bij de accountants. U ontvangt eenmalig een email.
Contactinformatie
Naam *
Telefoonnummer *
E-mail adres *
VDiverse aanbiedingen accountants
VAccountantskantoor Baskuul
Uw regio
Postcode *
Straat
Huisnr.
Plaatsnaam
Opties
Type bedrijfsvorm of particulier *
Type opdracht *
Boekhoudpakket aanwezig *
Aantal facturen per jaar... *
Indicatie uitvoerdatum
Omschrijving opdracht
Omschrijving
 





Accountantskantoor Baskuul
Le Havre 91
5627SV Eindhoven

tel: 040-2810371

Extra informatie

Baskuul Accountancy en Belastingsadvies is als erkend accountantskantoor aangesloten bij de Nederlandse Beroepsorganisatie voor Accountants (NBA). Tevens beschikken wij over een Register Belastingadviseur. Daarmee staan we garant voor een kwalitatieve en betrouwbare beroepsuitoefening.    
 
In ons kantoorpand aan Le Havre 91 te Eindhoven, zijn momenteel 16 enthousiaste medewerkers actief op het gebied van accountancy, administratieve dienstverlening, fiscale advisering en geautomatiseerde salarisverwerking.  
Met een persoonlijke aanpak, nadruk op kwalitatieve dienstverlening en teamgeest, ontvangen we dagelijks de waardering van vele opdrachtgevers. 
 
Baskuul werkt voor een grote diversiteit aan opdrachtgevers, in tal van ondernemings-vormen. We beschikken over uitgebreide ervaring in tal van branches, van industrie, tot dienstverlening, detailhandel en non-profit sectoren. 
 
Ons motto: Samen presteren! 
 
Niet alleen met onze medewerkers, maar ook met onze relaties vormen we teams. Daarmee kijken we proactief naar kansen en bedreigingen. Ambities en belangen van de opdrachtgever vormen altijd de basis voor een succesvolle samenwerking.

Dienstverlening 

Wij hebben inmiddels ruimschoots ervaring opgedaan in ons vakgebied en kunnen onder andere de volgende diensten aanbieden: 
 
Administratieve dienstverlening 
 
  • begeleiding bij het opzetten van een geautomatiseerde financiële administratie. 
  • inboeken van financiële administraties in software van Exact, Multivers van UNIT4 of Snelstart. 
  • via internet inlezen van administraties die door cliënten zelf zijn ingeboekt en uitwisselen van gegevens. 
  • beoordelen van ingeboekte administraties, ongeacht welk softwarepakket daarvoor is gebruikt. 
  • invullen van diverse formulieren.  
 
Accountantswerkzaamheden 
 
  • samenstellen van jaarrekeningen. 
  • beoordelen van jaarrekeningen. 
  • controleren van jaarrekeningen. 
  • verzorgen van diverse accountantsverklaringen.  
 
Advieswerkzaamheden 
 
  • adviseren omtrent juridische structuren. 
  • opzetten van juridische structuren. 
  • opzetten en begeleiden van financieringsaanvragen. 
  • begeleiden van aan- en verkoop van ondernemingen. 
  • advisering omtrent bedrijfsopvolging. 
  • advisering omtrent arbeidsovereenkomsten, ontslagzaken, loonverwerking etc.  
 
Fiscale werkzaamheden 
 
  • invullen van aangiften omzetbelasting. 
  • invullen van aangiften inkomstenbelasting. 
  • invullen van aangiften vennootschapsbelasting. 
  • indienen van bezwaar- en beroepschriften. 
  • fiscale advisering. 
 
Loonadministraties 
 
volledig verzorgen van loonadministraties per maand, per kwartaal of per jaar, inclusief contacten met de diverse instanties. 
 
Deze opsomming is vanzelfsprekend niet limitatief, maar geeft een goede indicatie van de activiteiten die wij uitvoeren. Per individuele situatie wordt beoordeeld welke diensten er uitgevoerd zullen worden, zodat steeds weer maatwerk geleverd kan worden.