Accountant
Accountant
Vagevuur Administratie & Advies in
Hellendoorn
[Terug naar Hellendoorn]




Vagevuur Administratie & Advies
Schapenmarkt 5
7447CV Hellendoorn

tel: 0548-656998

Extra informatie

Organisatie   
Vagevuur Administratie & Advies, gevestigd te Hellendoorn is een administratiekantoor. Wij zijn actief binnen het MKB sinds 2004. Voor u als ondernemer is het voeren van de administratie een wettelijke vereiste, maar meestal niet uw prettigste bezigheid. Toch is administratie meer dan een "noodzakelijk kwaad" of een hoge kostenpost. Een goed ingerichte en accuraat bijgehouden administratie is, zeker in het huidige economische klimaat, een belangrijk deel van uw onderneming, het geeft u snel inzicht in de financiële positie van uw bedrijf. 
 
Vagevuur Administratie & Advies kan u deze taak uit handen nemen, zodat u zich volledig kunt richten op uw bedrijf, daarvoor bent u immers ondernemer. Afhankelijk van uw wensen kunnen wij uw administratie geheel of gedeeltelijk verzorgen voor een vast bedrag per jaar. Zo heeft u vooraf duidelijkheid over de kosten van onze dienstverlening. 
 
Lidmaatschap NOAB 
 
Vagevuur Administratie & Advies is lid van de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen. Ons lidmaatschap van de NOAB vertegenwoordigt uw waarborg voor kwaliteit. De NOAB ziet toe op tijdige en verplichte bijscholing, de kwaliteitsborging en de verplichte aansprakelijkheidsverzekering. 
 
Doelstelling 
 
VAA heeft tot doel om uw administratie te verzorgen, tijdig en kwalitatief goed tegen een vaste prijs. Dit komt tot uiting in onze kernwaarden. 
 
VERTROUWD, VERZORGD, VASTE PRIJS  
 
Onze visie 
 
TRANSPARANTIE in wat wij doen; zowel in werkzaamheden als ook in de prijs voor onze dienstverlening. Dus geen verassingen achteraf! Dat vinden wij belangrijk. 
 
Ook bij ons ontvangt u voor werkzaamheden buiten de afgesproken pakketprijs een factuur per maand; echter uitsluitend als wij extra werkzaamheden voor u hebben gedaan en u daar ons opdracht voor heeft gegeven. Desgewenst krijg u van ons eerst een prijsopgave voor de werkzaamheden. U geeft ons dus bewust een opdracht. Hierdoor is de daaropvolgende rekening voor u ook geen verrassing meer. Voor vele ondernemers is de administratie al ONTRANSPARANT genoeg, daar doen wij door bovenstaande werkwijze niet aan mee. 
 
KWALITEIT borgen van onze dienstverlening hebben wij hoog in het vaandel staan. Dit uit zich in ons lidmaatschap van de branchevereniging NOAB. Hierdoor houden wij onze kennis up-to-date vanwege de permante educatie die wij allen volgen. Daarnaast investeren wij volop in software, die kwalitatief goed is waardoor onze processen snel en efficiënt en volgens de richtlijnen verlopen. Dat is voor u en ons belangrijk! 
 
MEEDENKEN MET U vinden wij vanzelfsprekend. Even een telefoontje/mailtje voor een korte vraag aan uw boekhouder vinden wij geen probleem en leidt niet gelijk tot een peperdure factuur. 
 
ONTWIKKELINGEN ACTIEF OMARMEN die in de markt zich voordoen en niet afwachten tot het onvermijdelijke en de wetgeving iets voorschrijft. Dit betekent voor ons dat wij nu al bezig zijn met de voorbereidingen om als administratiekantoor te voldoen aan de eisen voor Horizontaal Toezicht; dit is een convenant met de Belastingdienst. Tevens zullen wij vanaf 2012 een aantal aangiften gaan verzenden via de nieuwe SBR standaard dat pas vanaf 2013 verplicht is. Ook de keuze voor Unit4 als sofwareleverancier om mee te werken is hier een voorbeeld van. Zij hebben als visie "Embracing Change". Dat betekent dat zij bij blijven met de laatste ontwikkelingen in de accountancy branche en hun software daar pro-actief op aanpassen.