Accountant
Accountant
Denissen & Van Dinten in
Nijmegen
[Terug naar Nijmegen]

bedrijf aanmelden?.. Klik hier  
Ontvang gratis en vrijblijvend informatie en aanbiedingen van accountants in uw omgeving en bespaar! U bent niet verplicht één van de aanbiedingen te accepteren. U zit nergens aan vast.
De aanbiedingen zijn veelal extra scherp geprijsd, uniek en scherper dan direct bij de accountants. U ontvangt eenmalig een email.
Contactinformatie
Naam *
Telefoonnummer *
E-mail adres *
VDiverse aanbiedingen accountants
VDenissen & Van Dinten
Uw regio
Postcode *
Straat
Huisnr.
Plaatsnaam
Opties
Type bedrijfsvorm of particulier *
Type opdracht *
Boekhoudpakket aanwezig *
Aantal facturen per jaar... *
Indicatie uitvoerdatum
Omschrijving opdracht
Omschrijving
 





Denissen & Van Dinten
Postbus 1314
6501BH Nijmegen

tel: 024-3233669

Extra informatie

Meer dan alleen cijfers   
Welkom op de website van Denissen & van Dinten accountants en belastingadviseurs. Neemt u een moment de tijd om ons kantoor te ontdekken en nader kennis te maken met onze dienstverlening. Belt of mailt u ons gerust, wij maken graag tijd voor u vrij om met u door te nemen wat wij voor u kunnen betekenen. 
 
Bij ons kunt u rekenen op een persoonlijke benadering, een zorgvuldige afstemming van uw wensen en een met uw zaken vertrouwd klankbord. Wij werken graag op een open en informele wijze met u samen. Gemoedelijk, maar toch degelijk; daar staan wij voor! Verwacht bij ons geen snelle babbels en mooie praatjes. Wij zullen steevast met een nuchtere en kritische blik uw ondernemerszaken bekijken en actief met u meedenken als partner in ondernemen. 
 
Ons kantoor 
 
Sinds onze start in 1990 werken wij als onafhankelijk adviseur in de meest uiteenlopende sectoren en branches van het midden- en kleinbedrijf. Zowel starters, eenmanszaken als kleine- en middelgrote ondernemingen en (vermogende) particulieren zijn ruim vertegenwoordigd binnen onze brede klantenkring. 
 
Bent u starter, is uw onderneming klein of groot, wilt u doorgroeien, consolideren of stoppen, wij zoeken steeds naar passende oplossingen en mogelijkheden. Binnen onze dienstverlening zijn betrokkenheid, flexibiliteit, kwaliteit en duurzaamheid onze speerpunten. 
 
 
Passend advies 
 
Naast accountants en belastingadviseurs zijn wij zelf ook ondernemer. Hierdoor zijn wij in staat naast de ondernemer te staan en hem/haar ondersteuning te bieden op vrijwel alle terreinen. Het registreren, verwerken, maar vooral de analyse en interpretatie van de cijfers, vormen uiteraard een belangrijk fundament voor het ondernemerschap. Wij kijken graag verder dan alleen de cijfers. 
 
Persoonlijke begeleiding en op de praktijk gerichte adviezen zijn bij ons belangrijke speerpunten. Heldere antwoorden geven op uw ondernemingsvraagstukken, actief meedenken en samen met u zorgen voor een gezonde bedrijfsstructuur zijn voor ons net zo vanzelfsprekend als de puur cijfermatige kant van onze dienstverlening. 
 
 
Begeleiding bij iedere ondernemersfase 
 
Iedere ondernemersfase kent nieuwe uitdagingen en hindernissen. Om verantwoorde beslissingen te kunnen nemen zoekt u de juiste balans tussen persoonlijke, zakelijke, emotionele en rationele afwegingen. Onze accountants en adviseurs helpen u hierbij. Complexe wet- en regelgeving vertalen wij in uw voordeel, waardoor hindernissen veranderen in kansen die u optimaal benut. 
 
 
Voorbeelden hiervan zijn begeleiding: 
 
• indien u een onderneming wilt starten 
• wanneer u een doorstart en groei voor ogen heeft 
• indien u kiest voor consolideren of innoveren 
• bij bedrijfsbeëindiging, fusie of overname 
 
 
Onze klanten 
 
De klantenkring varieert van éénmansbedrijven tot bedrijven met 80 werknemers. Daarnaast behartigt Denissen & van Dinten accountants en belastingadviseurs ook voor een groot aantal (vermogende) particulieren de fiscale belangen. 
 
 
De vennoten 
 
"De vennoten van Denissen & van Dinten accountants en belastingadviseurs, de heren L.J.E. Denissen en H.C. van Dinten, staan sinds 1980 ingeschreven bij de publiekrechtelijke organisatie."

Onze diensten 

Accountancy 
 
• controleren van jaarrekeningen; 
• samenstellen en beoordelen van jaarrekeningen; 
• tussentijdse rapportages; 
• begrotingen; 
• advisering en begeleiding in automatisering; 
• budgettering en kostprijssystemen; 
• bedrijfseconomische advisering; 
• analyse van resultaatontwikkeling; 
• verzorgen van accountantsverklaring. 
 
Administratieve dienstverlening 
 
• inrichten van administraties; 
• beoordelen van administraties op hun doelmatigheid en functioneren; 
• verzorgen van financiële administraties; 
• tussentijdse rapportages, per maand, kwartaal of half jaar; 
• samenstellen van aangiften omzetbelasting; 
• administratieve ondersteuning. 
 
Fiscale dienstverlening 
 
• inkomsten-, vennootschaps- en omzetbelasting; 
• (her)structurering van ondernemingen; 
• loonheffing en sociale verzekeringen; 
• successie- en schenkingsrecht; 
• fiscaaljuridische vraagstukken; 
• fiscale aspecten van vermogensbeheer; 
 
Vermogensadvies 
 
• Hoe beheert u vermogen op een goede manier? 
• Hoe blijft uw vermogen behouden? 
• Hoe kunt u zorgdragen voor de groei van uw vermogen? 
• Welke rol speelt de fiscus hierin? 
• Moet u uw woning overdragen aan de kinderen? 
• Mogen er schenkingen worden gedaan? 
• Moet er een testament worden opgesteld of toch het bestaande wijzigen? 
• Hoe zit het met de huwelijkse voorwaarden? 
• Welke consequenties heeft het nieuwe erfrecht? 
 
Salarisverwerking 
 
• salarisadministratie; 
• salarisstroken; 
• eerstedagsmelding; 
• loonheffingopgaven; 
• journaalposten; 
• eindejaarsgegevens. 
• loonheffing; 
• sociale verzekeringen; 
• arbeidsrecht; 
• verzuimproblematiek. 
• opstellen arbeidsovereenkomsten 
 
Financiële Planning 
 
• sociale zekerheid en pensioenen; 
• fiscale aspecten bij de estate planning; 
• inkomensplanning en vermogensbeheer; 
• vermogen en eigen huis; 
• huwelijkse voorwaarden en testament; 
• fusie en overname.