Accountant
Accountant
Van Rooij accountantskantoor in
Oudenbosch
[Terug naar Oudenbosch]




Van Rooij accountantskantoor
Klinkstraat 6c
4731 DM Oudenbosch

tel: (0)165 314471

Extra informatie

Voor alle serieuze ondernemers is een betrokken administratieconsulent en belastingadviseur een must.   
RAAD Administratie en Advies™ wil de adviseur zijn die samen met de ondernemer zorgt voor een zo optimaal mogelijk ondernemersklimaat, waarin maximaal rendement wordt behaald. 
 
Wij bieden (startende) ondernemers in het midden- en kleinbedrijf en particulieren een stevige helpende hand op vrijwel alle vakgebieden die van belang zijn voor een succesvolle bedrijfsvoering. 
 
Ontdek uw voordelen en neem gerust contact met ons op. In een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek praten wij graag met u verder over wat wij voor u kunnen betekenen. 
 
Even voorstellen 
 
Sinds 1993 is ons kantoor gevestigd in Oudenbosch. We verlenen administratieve en fiscale diensten. 
 
We zijn een compact kantoor en bestaat uit 2 enthousiaste professionals. Wij danken ons succes aan korte lijnen, open communicatie en een unieke dienstverlening. 
 
Ger van Rooij 
 
Oprichter en eigenaar Ger van Rooij heeft een ruime werkervaring in de accountancy. Na zijn studie en een actieve tijd als militair specialist bij Defensie, ooit begonnen als assistent-accountant op een gerenommeerd accountantskantoor. Daarna in verschillende functies gericht op o.a. financieel management, accountancy en belastingadvisering. In 1995 behaalde hij het certificaat: RAAD Administratie Consultant en in 2000 vond inschrijving plaats in het Register van Belasting- en Bedrijfsadviseurs van het NIBA. 
 
Ingrid Seelaar 
 
Ingrid Seelaar heeft werkervaring opgedaan in diverse administratieve functies bij bedrijven en als administratieconsulent op een middelgroot accountantskantoor. Haar werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het verwerken en controleren van financiële administraties, het opstellen van fiscale aangiften en voorbereiden van de balans en winst en verliesrekening aan het eind van het jaar. Ook zij heeft ervaring met en kennis van de fiscale wetgeving. 
 
Onze filosofie: 
 
"In de praktijk blijkt dat ondernemers de snelheid en flexibiliteit van een kleinschalig kantoor wensen, maar wel met een internationale alliantie en een breed dienstenpakket. Verder zoekt men een adviseur die op een persoonlijke manier problemen aanhoort en oplost. Iemand die snel schakelt en voor kleine problemen op basis van ervaring van vergelijkbare ondernemingen snel een werkbare oplossing aanbiedt. 
 
Ik ben als RBB– adviseur vaste contactpersoon voor alle vragen en opmerkingen met betrekking tot onze dienstverlening, heb ruime werkervaring in verschillende functies gericht op accountancy, belasting- en bedrijfsadvisering, ben sinds 1993 fulltime zelfstandig werkzaam en verricht mijn werk vanuit een praktische benadering. Vooral streef ik naar een actieve betrokkenheid bij het oplossen van problemen, die mijn klanten binnen hun onderneming kunnen tegenkomen". 
 
Kwaliteit 
 
Voorop staat dat u onvoorwaardelijk op ons kunt rekenen. Op de kwaliteit van onze dienstverlening. Maar ook dat wij voor u klaar staan, wat er ook gebeurt. Beide aspecten kunnen wij waarborgen. Enerzijds omdat wij collegiaal samenwerken. Anderzijds kunnen wij aanspraak maken op de expertise van specialisten die naadloos aansluiten bij de visie en werkwijze van ons kantoor. 
 
De kwaliteit van onze dienstverlening staat bij ons vanzelfsprekend hoog in het vaandel. Daarom besteden wij tijd aan Permanente Educatie (PE) om onze kennis up-to-date te houden en hebben wij ons aangesloten bij het NIBA. 
 
Wij werken samen met (register)accountants en specialisten op fiscaal, juridisch en notarieel gebied. Daardoor kunnen wij u ondersteuning bieden bij vrijwel alle complexe vraagstukken. 
 
NIBA (Nationaal Instituut voor Belasting- en Bedrijfsadviseurs) bevordert en bewaakt de kwaliteit van de beroepsuitoefening. Daarnaast ziet het NIBA erop toe, dat ons kantoor zorgvuldig met zijn onafhankelijkheid en integriteit omgaat. 
 
Als Register Belasting-Bedrijfsadviseur (RBB) zijn wij onderworpen aan het tuchtrecht van het NIBA.

Diensten 

Wat doen wij voor u 
 
Administratieve dienstverlening: accuraat, snel, doelmatig 
 
Bij RAAD Administratie en Advies™ kunt u terecht voor al uw administratieve vraagstukken. Wij verwerken op een efficiënte manier uw administratie en aangiften omzetbelasting en ondersteunen u bij belastingcontroles. Ook bij achterstanden kunnen wij ondersteuning bieden. Verder verzorgen wij de complete salarisadministratie, stellen we arbeidsovereenkomsten op, voeren we ontslagprocedures en vragen we subsidies aan. Door onze kennis en ervaring doen wij dit accuraat, snel en doelmatig... voor een aantrekkelijke prijs. 
 
Financiële dienstverlening: helderheid voorop 
 
Uw jaarrekening: een duidelijk beeld van uw onderneming 
 
De jaarrekening is het boegbeeld van ieder boekjaar. De balans en de staat van lasten en baten geven u een scherp, concreet beeld van uw onderneming: het vermogen, het resultaat, de solvabiliteit en de liquiditeit. Aan de jaarrekening kunt u aflezen hoe uw zaak er financieel voor staat. Een belangrijk gegeven voor u. Maar ook voor uw eventuele aandeelhouders of vennoten. Of voor uw bank, wanneer u wilt investeren. Wij zorgen ervoor dat uw jaarrekening geen vraag onbeantwoord laat. 
 
Bespreking van uw jaarrekening: vergaande ondersteuning 
 
Het maken van een professionele jaarrekening is één. Het interpreteren ervan heel wat anders. Daarom bespreken wij met u de jaarrekening en maken wij gegevens inzichtelijk voor u. Maar onze ondersteuning gaat verder. Desgewenst treden wij op als uw financieel woordvoerder. Samenwerking en betrokkenheid staan voorop in onze dienstverlening. 
 
Tevens adviseren wij u bij bedrijfseconomische kwesties, bij uitbreiding of aanpassing van uw financiering of bij uw administratieve organisatie. Ook voor waardebepalingen, bedrijfsopvolging, fusie- en overnamebegeleiding of als startende ondernemer bent u bij ons aan het juiste adres. Wij bieden dienstverlening op maat en wij zijn erop gericht om de ondernemer waar mogelijk voordeel te bezorgen. 
 
Uw voordelen met onze administratieve en financiële diensten 
 
  • Expertise en ervaring voor het opzetten van uw eigen administratie systeem 
  • Snelle, doelmatige en accurate verwerking van uw gegevens 
  • U legt een solide basis voor maximale resultaten 
  • U heeft geen omkijken naar wettelijke en administratieve verplichtingen 
  • Professionele samenstelling van uw jaarrekening en het interpreteren daarvan 
  • Heldere en actuele informatie voor weloverwogen beslissingen 
 
Fiscale dienstverlening: duidelijk in uw voordeel en minimale winstafdracht 
 
De belastingwetgeving is ingewikkeld en verandert vaak. Daarom is het doen van belastingaangiften het werk van professionals. Wij bieden u topkwaliteit en besparen u veel tijd. Onze fiscale diensten waarborgen dat u geen cent teveel betaalt aan de fiscus. En dat u voldoet aan alle wettelijke bepalingen… zonder onaangename fiscale verrassingen achteraf. 
 
U kunt bij ons voor meer vraagstukken terecht. Zoals advies over de keuze van de rechtsvorm tot begeleiding bij bedrijfsopvolging en het herstructureren van vennootschappen, evenals het verzorgen van bezwaar- en beroepschriften. Wij kunnen u begeleiden en verwijzen naar specialisten voor het voeren van fiscale procedures tot de hoogste rechterlijke instanties. 
 
Voordelen met onze fiscale diensten 
 
  • Wij nemen u veel werk uit handen 
  • Fiscaal maatwerk en duidelijkheid 
  • U voldoet aan de wettelijke eisen 
  • U betaalt geen cent teveel aan de Belastingdienst 
  • Wij onderhouden prima contacten met de Belastingdienst 
  • Snelle en deskundige afhandeling van uw aangiften