Accountant
Accountant
Quist Administratie & Advies in
Roosendaal
[Terug naar Roosendaal]




Quist Administratie & Advies
Van Leeuwenhoeklaan 198
4708BD Roosendaal

tel: 0165-393757

Extra informatie

Over Quist   
Administratie & Advies 
Quist Administratie & Advies 
 
Dennis Quist is de oprichter en eigenaar van Quist Administratie & Advies te Roosendaal. Het grootste doel is om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Betrokken zijn bij de klanten tegen aantrekkelijke tarieven. 
 
Wij werken niet met een uurtarief, maar met vooraf afgesproken (vaste) tarieven. Zo kunt u al de volledige administratie door ons laten verzorgen vanaf € 50 (exclusief omzetbelasting) per maand. Zo weet u altijd precies wat uw kosten zijn. 
 
Voor de overige advieswerkzaamheden welke niet staan vermeld in de offerte, worden de kosten separaat aan u in rekening gebracht. Uiteraard kunt u zelf ook besparen op de kosten van onze werkzaamheden. 
 
Dit is afhankelijk van de frequentie van aanlevering, de manier van aanlevering en het zelf (deels) verwerken van de financiële administratie. Een goede samenwerking begint met het maken van goede afspraken. 
 
Omdat Quist Administratie & Advies aan huis gevestigd is en geen hoge personele kosten heeft kunnen wij deze aantrekkelijke tarieven bieden. Ons streven is uw administratie voor zover mogelijk te digitaliseren.  
 
Wat zijn uw voordelen? 
 
  • Administratie, jaarrekening en belastingaangiften voor een vaste voordelige prijs 
  • Ontzorgen met een complete oplossing voor uw boekhouding 
  • Persoonlijk contact 
  • Advies wanneer u het nodig heeft 
  • Onbeperkt contact (telefonisch / e-mail) omtrent de administratie


Diensten Quist 

Administratie & Advies 
Quist Administratie & Advies 
 
Hieronder volgt een overzicht welke diensten wij aanbieden: 
 
Financieel 
 
  • inrichten van uw administratie; 
  • verzorgen van de financiële administratie (sorteren, ordenen en coderen van de boekstukken en de geautomatiseerde verwerking); 
  • samenstellen van jaarrekeningen; 
  • samenstellen van publicatiestukken en notulen; 
  • begeleiding bij uw financieringsaanvraag; 
  • opstellen budgetten en tussentijdse rapportages. 
 
Fiscaal 
 
  • aangiftes omzetbelasting (inclusief ICP aangiftes); 
  • aangiftes inkomstenbelasting; 
  • aangiftes vennootschapsbelasting; 
  • aangiftes dividendbelasting. 
 
Salarissen 
 
  • periodiek samenstellen van de salarisspecificaties; 
  • verzorgen van de loonaangiften belastingdienst; 
  • berekenen en verwerking van het vakantiegeld; 
  • samenstellen jaaropgaven voor werknemers; 
  • verzorgen van een betaalbestand lonen (Clieop03); 
  • opstellen arbeidsovereenkomsten. 
 
Overig 
 
  • advisering over de te kiezen ondernemingsvorm; 
  • opstellen bezwaar- en beroepsschriften; 
  • begeleiding van belastingcontroles; 
  • begeleiding bij opstellen ondernemingsplan.