Accountant
Accountant
K & D Accountants in
Tilburg
[Terug naar Tilburg]

bedrijf aanmelden?.. Klik hier  
Ontvang gratis en vrijblijvend informatie en aanbiedingen van accountants in uw omgeving en bespaar! U bent niet verplicht één van de aanbiedingen te accepteren. U zit nergens aan vast.
De aanbiedingen zijn veelal extra scherp geprijsd, uniek en scherper dan direct bij de accountants. U ontvangt eenmalig een email.
Contactinformatie
Naam *
Telefoonnummer *
E-mail adres *
VDiverse aanbiedingen accountants
VK & D Accountants
Uw regio
Postcode *
Straat
Huisnr.
Plaatsnaam
Opties
Type bedrijfsvorm of particulier *
Type opdracht *
Boekhoudpakket aanwezig *
Aantal facturen per jaar... *
Indicatie uitvoerdatum
Omschrijving opdracht
Omschrijving
 





K & D Accountants
Charles Stulemeijerweg 7
5026RS Tilburg

tel: 013-4550935

Extra informatie

K&D accountants en adviseurs: Voor ondernemers die graag orde op zaken stellen  Ondernemers leiden een druk bestaan. Wie toch al handen tekort komt, zit niet te wachten op fiscale verplichtingen en administratieve rompslomp. Zonder deze beslommeringen wordt ondernemen een stuk prettiger en eenvoudiger. Dat is de constatering van ondernemers die werken met K&D. 
 
K & D Accountants leidt bedrijven in goede banen: zowel administratief als fiscaal. K&D zorgt voor inzicht en overzicht. Maakt belastingaangiften en verzorgt loonadministraties. Stelt jaarrekeningen op en voert controles uit. Met K&D klopt de zaak. Kwestie van precisie. Kwestie van werken met plezier. K&D kan meer en doet meer. Noem het advies. 
 
Of noem het begeleiding in de bedrijfsvoering. K&D luistert, helpt en ondersteunt. Als klankbord bij complexe keuzes. Als huisarts en kenner van het fiscale stelsel. Als kompas bij koersbepaling van uw onderneming. Een rol als raadgever of praatpaal? K&D vervult ze met verve. 
 
Stel orde op zaken. Geef groei de ruimte. Maak kennis met K&D accountants en adviseurs. 
 
 
Specialisten op elk terrein 
 
Persoonlijk. Betrokken. Rechtdoorzee. Eigenschappen waardoor veel bedrijven zich thuis voelen bij K&D. Onze kring van gewaardeerde klanten omvat naast ondernemingen uit het midden- en kleinbedrijf ook zzp’ers (zelfstandigen zonder personeel). Opdrachtgevers worden met raad en daad bijgestaan door een enthousiast team van gemotiveerde medewerkers. Deskundigheid nodig op administratief, fiscaal of bedrijfseconomisch terrein? K&D voorziet ieder vraagstuk van een passend antwoord. Van oudsher bedient K&D veel agrarische ondernemers. Door de kennis en ervaring die K&D heeft opgedaan met bijzondere eisen, wetten en regelgeving voor deze sector, kunnen we rustig spreken van een aanvullend specialisme. 
 
Ruim vijfendertig jaar jong 
 
K&D is een solide onderneming, die zijn oorsprong vindt in 1972. Klanten profiteren van een dosis kennis, kunde en ervaring, die in meer dan drie decennia is opgebouwd. Dat K&D desondanks jong en dynamisch oogt, heeft alles te maken met het elan van de directie. Het hoofd van de onderneming combineert een moderne kijk op management met nieuwsgierigheid naar vernieuwing en de drang om up-to-date te blijven. De moderne stijl van leidinggeven komt tot uiting in de platte organisatie-structuur met korte lijnen. Het streven naar een vestiging in Breda op termijn maakt deel uit van de gezonde ambities en groeiplannen. 
 
Betaalbaar en verifieerbaar 
 
Met K&D staat u nooit voor verrassingen. Kwestie van transparantie in tarieven en declaraties: die zijn betaalbaar en verifieerbaar. Levering van een overeengekomen pakket diensten tegen een vast bedrag per maand behoort tot de mogelijkheden. Wat u misschien wél verrast: onderzoek heeft uitgewezen dat K&D prijstechnisch gesproken gunstig afsteekt bij collega-dienstverleners van vergelijkbare kwaliteit. 
 
K&D is er klaar voor… en u? 
 
Dienstbare en deskundige medewerkers. In een bedrijfspand met alle ruimte voor groei en bloei. Uitgerust met moderne software en een ict-infrastructuur met voldoende rek in de bandbreedte. Een moderne en dynamische huisstijl in frisse kleuren. K&D is klaar voor de toekomst. Bent ú klaar voor een consulent die uw bedrijf nóg beter maakt? 
 
‘Ouderwetse’ service  
 
Hoe modern en vooruitstrevend K&D zich ook mag afficheren; wij blijven ‘ouderwetse’ service verlenen. Bijvoorbeeld door bezoeken aan huis voor hulp bij aangiftes. Snel, efficiënt en eenvoudig. Het zal u niet verbazen dat K&D zijn klanten kent bij naam en toenaam. Een persoonlijke aanpak? De medewerkers van K&D weten er alles van. De taakverdeling in relatiebeheerders en dossierbeheerders verzekert bellende klanten van de juiste contactpersoon, snel en op nagenoeg ieder moment van de dag. 
 
Kwaliteit door uniformiteit 
 
Zo degelijk en deskundig als onze mensen zijn, zo helder en eenduidig zijn onze werkwijzen en procedures. Tijd is geld. Dus vinden wij niet steeds opnieuw het wiel uit, maar werken wij met standaard documenten, lijsten en rapporten. Kwaliteit door uniformiteit. Moderne software en scherp verstand doen de rest. 
 
Ervaren en erkend  
 
K&D kan putten uit ervaring en... erkenning. Zo maakt K&D deel uit van de NOvAA: de Nederlandse Orde van Accountants-Administratieconsulenten. Het lidmaatschap en de inschrijving bij deze beroepsorganisatie verschaft de wettelijke erkenning en de bevoegdheid tot o.m. het afgeven van accountantsverklaringen. Daarnaast schept het een groot vertrouwen naar o.m. banken en financiële instellingen.