Accountant
Accountant
Van der Aa Accountantskantoor in
Tilburg
[Terug naar Tilburg]

bedrijf aanmelden?.. Klik hier  
Ontvang gratis en vrijblijvend informatie en aanbiedingen van accountants in uw omgeving en bespaar! U bent niet verplicht één van de aanbiedingen te accepteren. U zit nergens aan vast.
De aanbiedingen zijn veelal extra scherp geprijsd, uniek en scherper dan direct bij de accountants. U ontvangt eenmalig een email.
Contactinformatie
Naam *
Telefoonnummer *
E-mail adres *
VDiverse aanbiedingen accountants
VVan der Aa Accountantskantoor
Uw regio
Postcode *
Straat
Huisnr.
Plaatsnaam
Opties
Type bedrijfsvorm of particulier *
Type opdracht *
Boekhoudpakket aanwezig *
Aantal facturen per jaar... *
Indicatie uitvoerdatum
Omschrijving opdracht
Omschrijving
 

privacy




Van der Aa Accountantskantoor
Bredaseweg 219
5038NE Tilburg

tel: 013-4673988

Extra informatie

Van der Aa Accountantskantoor    
Van der Aa Accountantskantoor is een gerenommeerd en dynamisch accountantskantoor, voornamelijk actief in het Midden en Kleinbedrijf en de vrije beroepsbeoefenaren.  
 
Van der Aa Accountantskantoor is een gerenommeerd en dynamisch accountantskantoor, voornamelijk actief in het Midden en Kleinbedrijf en de vrije beroepsbeoefenaren. Ons kantoor is opgericht in 1965 door J.R.A. van der Aa en is gevestigd in Tilburg. Sinds 2001 wordt het familiebedrijf voortgezet door de broers Berend-Jan en Hugo van der Aa. 
In een relatie met onze cliënten staan open communicatie en korte lijnen centraal. Zij vormen de basis voor een jarenlange relatie en een goed contact met u als cliënt. Wij willen nauw betrokken zijn bij u als ondernemer en willen derhalve ook frequent met u in contact zijn. Het liefst spreken we maandelijks met u af om het reilen en zeilen van uw onderneming door te nemen. Uw belangen worden bij ons behartigd door een vaste contactpersoon welke bekend is met uw organisatie. Door onze jarenlange ervaring en door ons uitgebreide cliëntenbestand zijn wij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in elke branche, zodat wij u op de juiste tijd en op de juiste wijze kunnen informeren en adviseren. 
 
De administratie is van wezenlijk belang voor elke onderneming. Belangrijke beslissingen staan of vallen bij een gedegen, betrouwbare administratie. Toch is het vaak nog een ondergeschoven kindje voor de ondernemers, want hun interesse ligt bij het ondernemen en minder bij de administratie. 
 
Ons kantoor kan u deze werkzaamheden uit handen nemen. Indien gewenst kunnen wij de gehele financiële administratie verzorgen. Wanneer u uw administratie liever zelf verzorgt kunnen we ook een periodieke controle hierop uitvoeren en u verder assisteren. 
Tevens kunnen wij de complete salarisadministratie voor u verzorgen inclusief alle daarbij behorende aangiftes voor pensioenfondsen en belastingdienst. 
 
Wij verzorgen uw jaarrekening volgens de wettelijke richtlijnen, zodat u een duidelijk en helder inzicht krijgt in de resultaten van uw onderneming. Door een persoonlijke toelichting op de jaarrekening kunt u indien nodig tijdig bijsturen. 
 
Financiële instellingen en andere geldverstrekkers willen graag de stand van zaken van een onderneming weten als ze gelden aan die onderneming hebben toevertrouwd of als een onderneming voor een investering afhankelijk is van externe financieringen. Het is daarom verstandig om deze jaarrekening te laten opstellen door een deskundige. Door onze jarenlange ervaring en goede zakelijke contacten zijn wij uitstekend in staat om de jaarrekening niet alleen aan de wet te laten voldoen maar ook om voldoende inzicht te geven voor u en uw financiers. 
 
In het verlengde van de jaarrekening nemen de tussentijdse cijfers een steeds belangrijkere plaats in. Niet alleen om snel inzicht te krijgen in de resultaten van uw onderneming, maar ook voor het aanvragen van een krediet bij een financiële instelling. Door de korte lijnen en open communicatie en een gedegen verwerkte inzichtelijke administratie kunnen wij snel na afloop van een periode zorgdragen voor tussentijdse cijfers die u in staat te stellen om sneller en adequate beslissingen te nemen. 
 
Aan de hand van de administratie verzorgen wij voor u de aangiftes omzetbelasting en indien van toepassing de aangiftes loonbelasting en pensioenaangiftes. Deze zullen door ons naar gelang de aanleverfrequentie die voor u van toepassing is tijdig worden ingediend bij de betreffende instanties. 
 
Afhankelijk van het type onderneming worden door ons kantoor de aangiftes vennootschapsbelasting, dividendbelasting en inkomstenbelasting verzorgd. Elke soort belasting heeft weer zijn specifieke regels en (on)mogelijkheden. Het is voor de meeste ondernemers niet eenvoudig om deze allemaal te kennen en toe te passen. Daarom willen wij dit graag voor u verzorgen. U kunt hierbij rekenen op onze expertise. 
 
Naast het verzorgen van uw (salaris-)administratie, het samenstellen van uw jaarrekeningen en het doen van aangifte blijft nog een belangrijk aspect van onze dienstverlening over. We zijn ook een raadgevende organisatie waarbij u met al uw vragen terecht kunt. De accountant is toch vaak een vertrouwenspersoon van de onderneming en/of de ondernemer. Doordat we frequent met u in contact treden, korte lijnen en open communicatie wordt deze vertrouwensband alleen maar sterker. Niet voor niets hebben wij een heel klein verloop binnen ons cliëntenbestand en zijn de meeste van onze cliënten al jaren klant bij ons kantoor.